Světla města - Galerie Brömse Františkovy Lázně

28.03.2019 16:00

Poetické a tajemné obrazy chebského malíře Jaroslava Seibla s tématy různých zákoutí a zátiší měst dávno překročily hranice regionu i České republiky. Návštěvníci františkolázeňské galerie Brömse mohli výtvarníkova díla obdivovat od čtvrtka 28. března. Slavnostní vernisáž se uskutečnila od 16 hodin. „Malování pro mne znamená především tvůrčí činnost, někoho baví ničit a někoho baví tvořit,“ uvedl Jaroslav Seibl. „S malováním jsem začal, když jsem udržel tužku v ruce. Často jsem se toulal po Chebu a kreslil. Zjistil jsem, že třeba zapadlá ulička má neopakovatelné kouzlo, ale je to také souhra náhod, ve které svoji roli hraje například osvětlení, roční období i počasí,“ doplnil výtvarník.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode